lördag 16 oktober 2010

On the seventh day, Shiva created a ...blog?

Dags för den obligatoriska "därför-skapade-jag-en-värdelös-blogg-trots-att-ingen-kommer-bry-sig"-bekännelsen. Bekännelse för att man egentligen föraktar största delen av bloggvärlden och hela fenomenet men ändå nånstans kanske tror att någon tycker det man själv skriver är intressant/underhållande/tidsfördrivande/whatnot. För man själv är ju alltid lite bättre än alla andra ;-)

Nej, jag skapade en blogg för att jag ville berätta att jag beslutat mig. Jag har överlagt med mitt innersta, jag är säker. Röv är det absolut bästa svärordet. Det är kraftfullt, men ändå inte lika hårt och vulgärt som många könsord. Kuk till exempel. Det är också hyffsat, enstavigt och allt. men ger inte samma schwung. 66% K också, det är ju på tok för mycket...
Med röv behöver man inte oroa sig för att vara politiskt inkorrekt och man blir inte påhoppad av vare sig moralkärringar (som med  t.ex. bög) eller feminister (fitta, hora, etc.). Alla har en röv, hetero som homo, fittstim som mansgris.
Rööööv.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar